sobota, 19 października 2013

Mudry - zasada ich działania

Wczoraj na programie poruszyłam temat samouzdrawiania za pomocą Mudr.
Uzdrawiać nimi możemy każdy aspekt swojego życia, począwszy od zdrowia, komfortu psychicznego, poprzez relacje z innymi,  jak również materialne sytuacje.
I mozemy to robić sami we własnym zakresie.
Istotnym elementem jest abyśmy zrozumieli... dlaczego Mudry działają.
 
Jak już wspomiałam na wczorajszym programie, we wnętrzu naszych dłoni są miejsca których pobudzanie poprzez masaż regeneruje dane organy w naszym ciele. Tu poniżej przedstawiam wykonaną mapkę tych miejsc.
 (kliknij w obrazek aby powiększyć)
 
Na dłoniach, po ich zewnętrznej stronie znajdują się Meridiany, każdy z nich jest odpowiedzialny za dany organ. W przypadku Meridianów, aby pobudzić daną część ciała do intensywniejszej pracy należy masować, bądz opukiwać początek Meridianu - znajduje się on u podstawy paznokcia, na zdjeciu nizej jest to zaznaczone punkcikami. Jest to najłatwiejszy sposób w jaki mozemy działać w tym zakresie energii.
 
 
 (kliknij w obrazek aby powiększyć)
 
Mudry polegają na pobudzaniu ośrodków energetycznch, dlatego przy ich stosowaniu powraca zdrowie.
Dodatkowo gesty które wykonujemy tak zakotwiczają nasz przepływ sił witalnych, że dochodzi do zmian w strukturze aury. A jeśli nasza aura zmienia wibrację i kolory, świat woku nas też zaczyna sie przeobrażać. Trzeba tylko systematyczności i czasu aby wszystko się uporządkowało.
 
Mudry najlepiej wykonywać w skupieniu przez conajmiej 10 minut. Podczas trzymania gestów obserwujmy swoje odczucia, myślę że będziecie zaskoczeni, swoimi spostrzeżeniami :)

2 komentarze:

  1. Mudry znam od kilku lat (lecz ja znam odpowiednie układy palców) i stosowałem oraz stosuję gdy mam problem z snem w tym celu należy zrobić pewien układ palców i tak trzymać przez 60 minut (można to podzielić na 4 razy po 15 minut). Naprawdę polecam to działa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam czesium44
    Mam rowniez problem z snem, dlatego zaciekawiły mnie szczególnie te info.
    Jednak nie wiedząc, co oznaczają słowa: „należy zrobić pewien układ palców” nie bardzo mogę zużyć te radę, a żałuje. Dlatego proszę o sprecyzowanie.
    Z góry dziękuje.
    Pozdrawiam
    Bozena

    OdpowiedzUsuń